پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

جاساز کریستال زیر بار گوجه فرنگی

  • کد خبر: ۲۹۷۰۲
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
جاساز کریستال زیر بار گوجه فرنگی
فرمانده انتظامی اصفهان از کشف محموله بلوریجات خارجی قاچاق از زیر بار گوجه فرنگی در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدرضا میرحیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشیاری بالای خود حین کنترل و رصد دقیق خودروهای عبوری در محور عوارضی "قمصر" به ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار گوجه فرنگی که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
 

وی با بیان اینکه هر 2 خودرو دارای بارنامه مربوط به حمل بار گوجه فرنگی بودند، گفت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودروهای مذکور مشخص شد فقط ۲ رديف از قسمت بالايي بار آن ها، گوجه فرنگي بوده و مابقی کارتن هایی حاوی کریستال و بلوریجات است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه  از کشف یک هزار و ۳۸۱ قطعه کریستال و بلوریجات خارجی قاچاق در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کردند.

 

سردار میرحیدری، با اشاره به تحویل  رانندگان هر ۲ خودرو به مراجع قضائی اظهار کرد: قاچاق کالا های خارجی که نمونه آن ها در داخل کشور تولید می شوند به رکود و ورشکستگی کارخانجات داخلی و بیکاری جوانان منجر می شود و نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت های ذاتی خود و به منظور تحقق شعار "جهش تولید" قاطعانه با این پدیده شوم مقابله می کند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->